Monday, November 23, 2009

My White Corner

salam semua...lamanya saya tak buat N3 kan...time kasih la kepada kwn2 yang sudi singgah ke blog saya ni,harap anda semua tak jemu ke rumah buruk saye nih...heheheh,hari nak wat N3 pasal perabot kaler putih,minggu lepas amik cuti 1 hr semata-mata nak cat perabot ni jd kaler putih...di sebabkan pakai cat minyak lambat kering pastu catnya nampak xkemas...mungkin org yang catnya xpandai...huhuhu...atas meja tu tak letak hiasan ape2 lg...xde idea...lgpon bl kite kemas si kecik tu lg bz ngemas....ok la setakat ini dl...byeeee...

9 comments:

  1. cantik la mas...kak inna suka :-)

    lepas ni pilih roses yang lembut je kalernya..letak atas meja..letak decoupage roses yang lembut juga..best tu.. :-)

    ReplyDelete
  2. cnatiknya..akak guna cat yg spray ker??lepas ni leh hias2 ats mja lak

    ReplyDelete
  3. nice.. soothing gitu.. a'ahh, u cat guna spray or guna brush ?

    ReplyDelete
  4. mas guna cat minyak,pas2 cat pakai roller tp xcantik la nampak xkemas n lambat kering kalo pakai spray lg cantik n cepat kering,petuanya sesapa nak cat perabut pasni pakai cat spray gerenti puas ht...

    ReplyDelete
  5. salam lina lawa lah akk yg nak buat pun x trbuat lg ni ..cantik kalau kat tpt sandar kerusi kalau tambah bunga..akk suka lahhh

    ReplyDelete
  6. Cantek la mas kerusi tu... akk pun nak wat jugak tp x confident lg... hehe..

    ReplyDelete
  7. kak shila wat pelan2,tp mas rs kalo peruntukkan 1 hr je tuk wat semua nih lg senang,ms lain blh wat mende lain...

    ReplyDelete
  8. kak ish buat je,mas pon xconfident jgk,mas rs lebih baik akak guna cat spray sbb kalo cat minyak lmbt kering pas2 baunya wat kite pening

    ReplyDelete