Wednesday, May 19, 2010

My Home Sweet Home

salam semua...apa khabar..saya harap semuanya sht...hari ni nak tunjuk la umah sayer yg xseberapa tu...huuhuhuhu...banyak jgk perabot yg telah di cat putih hasil pertolongan dari en suami...sayang die...hehehe...bebel plak pg2 nih...jom layan gambor...

8 comments:

  1. salam mas...nice home.Luv the white color!

    ReplyDelete
  2. cntk sgt kak mas..putih ja mta ni memndg.hihi..xsbo nk tgk yg real..

    ReplyDelete
  3. salam mas,
    nampak swet & kemas je..
    dah cantik sesangat dah tu mas..sejuk mata memandang,letak lavender atas meja tu dik,bertambah lah sweet..sekadar cadangan,he3

    ReplyDelete
  4. Ain:luv toooo....nampak sweet sngt kaler putih ni
    kak yaya:tq kak mmg cadang nak letak bunga tp si kecik ni kang yang tolong kemas...heheheh
    kak rafidah:tq kak biasa ja bahgn ni ja ok bhgn lain KO...heheheh

    ReplyDelete
  5. salam kenal,

    alahai..sweetnya..suami amik upah mengecat tak? hoho! usik je tu..

    ReplyDelete
  6. Salam leena,

    memang sweet dan sejuk mata memandang..boleh le turunkan tips2 mengecat perabot ye..akak bab2 mengecat ni x reti langsung..

    ReplyDelete